Υπαίθρια Διαφήμιση
Από τις αρχές του 2000 ο Όμιλος επενδύει στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα προβολής υπαίθριας διαφήμισης σε αεροδρόμια και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
  • 16
    Αεροδρόμια
  • ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ 75.2 ΕΚΑΤ.
    ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ /2019
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ
    2 ΧΩΡΕΣ

Ο Όμιλος  Κοπελούζου επέλεξε να επενδύσει από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 στο χώρο της υπαίθριας διαφήμισης.

Στρατηγική στόχευση του Ομίλου ήταν και είναι η ανάπτυξη ενός δυναμικού τομέα της υπαίθριας διαφήμισης που συνδέεται με τη διαφημιστική προβολή σε κινούμενα μέσα, σε αεροδρόμια  και ευρύτερα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Μέσω της τοποθέτησης του σε  εταιρείες, όπως είναι η Interbus στην Ελλάδα και  η Display στη Ρωσία, έδωσε έμφαση στην ανάπτυξη της διαφήμισης στους χώρους επιβατών στα αεροδρόμια  και παράλληλα με τη συνεχή  προώθηση της διαφημιστικής εκμετάλλευσης στα λεωφορεία των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών, στα οχήματα και συρμούς μέσων σταθερής τροχιάς και στους σταθμούς επιβατών των μέσων μαζικής μεταφοράς, έχει πετύχει να  αναδείξει τα αεροδρόμια, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τους επιβατικούς σταθμούς ως αξιόπιστα διαφημιστικά μέσα.

Ο Όμιλος Κοπελούζου στο χώρο της υπαίθριας διαφήμισης, μέσω των εταιρειών που συμμετέχει, υλοποιεί  επενδύσεις,  με καινοτομία και νέες τεχνολογίες,  προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες και  αναβαθμίζοντας τα διαφημιστικά μέσα που διαχειρίζεται.